niedziela, 2 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Hey, zostałam nominowana przez blog http://weronikablog11.blogspot.com/ do LBA (Liebster Blog Award)



Na czym to polega?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań , otrzymanych od osoby która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz je o tym, oraz zadajesz im 11 pytań, nie możesz nominować bloga który Cię nominował.

1. Twoja największa pasja?


Moją największą pasją kiedyś były konie. Teraz niestety nie mam czasu na jeździectwo. Ale mam nadzieję że kiedyś do tego wrócę.

2. Jaki zawód chciałabyś wykonywać?


 Dla mnie jest to dość trudne pytanie. Zastanawiam się nad florystyką. Mam jeszcze 1 rok do wybrania kierunku, więc bede bardzo o tym myślała.

3. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?


 Jako osoba pracująca. Ale tak dokładnie to nie wiem .

4. Jaka była twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie? 


Bardzo lubiłam bawić się w berka i chowanego. Ale też wymyślałam różne zabawy z koleżankami czy kolegami.

5. Lubisz gotować?


Lubię piec ciasta, babeczki czy ciasteczka. A gotować jakieś danie to tak średnio.

6. Jakie masz złe nawyki, z którymi walczysz?


Szczerze mówiąc, nigdy nie zastanawiałam się nad złymi nawykami u mnie. Więc na razie nie mam jakiś złych nawyków.

7. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?


Ogólnie to chciałam zrzucić parę kilo. Próbuje ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu po 30 minut. Jeździć na rowerze i zdrowo się odżywiać.

8.  Jaki gatunek filmowy lubisz najbardziej? 


Lubię wszystkie gatunki filmów. Jak mi się jakiś spodoba to go oglądam. Ale chyba  bardziej przeważają komedie.
 

9.  Co cie motywuje?


Motywuje mnie mój cel. Bo wiem że może kiedyś go osiągnę i że będe z tego powodu szczęśliwa.
 

10. Jaki jest twój ulubiony serial?

Moim ulubionym serialem jest ,, Pamiętniki wampirów". Bardzo lubię go oglądać. A  serialem telewizyjnym to ,, M jak miłość" 

11. Wolisz zimne czy ciepłe napoje?

W zimę oczywiście wole ciepłe napoje czyli herbata. A w upalne dni to zimne np. mrożona kawa.
 

Nominuję :


http://oliettaaa.blogspot.com/
http://live-honestly.blogspot.com/

Pytania:

1.Co Cię motywuje?
2.Jakie jest Twoje ulubione danie?
3.Ulubiony cytat?
4.Krótkie czy długie spodnie?
5.Ulubiona piosenka?
6.Ostatnio oglądany film?
7.Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
8.Ulubiony sklep?
9.Co jest twoim zdaniem ważne, wygląd czy inteligencja?
10.Jak jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
11.Bardziej lubisz śpiewać czy tańczyć?



1 komentarz:

  1. Super odpowiedzi! :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.