poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Nie kupuj - przygarnij!!!

Hej wszystkim ;))

Jak zauważyliście po tytule posta, będzie o zwierzętach. Bardzo ale to bardzo szkoda mi kotów, psów czy innych zwierzątek, które zostały porzucone, lub które były okaleczane. Dla mnie to jest po prostu okropne, bo przecież one nic nie robią. A jak już to są źle wychowane.




Zawsze jak zbliżają się wakacje lub ktoś jedzie na bardzo długo i nie może gdzie zwierzaka zostawić, to co robi oczywiście że wyrzuca. Są po to schroniska. Ale nie lepiej wyrzucić, bo przecież mu się nic nie stanie.  On sobie poradzi, znajdzie sam nowy dom, niestety tak nie jest. Zwierzę albo zostaje przejechane, ale umiera z głodu. Dla mnie to jest chore....





Raz byłam w schronisko. Moja babcia chciała pieska. Jak weszłam to zaraz płakałam. Psy szczekały, prosiły żeby je wziąć. Musiałam wyjść, bo nie dałam rady tam zostać.





Ogólnie jestem wolontariuszką zwierzęcą. Jestem bardzo zadowolona że mogę przynajmniej pomóc w jakiś sposób. Są zbiorki na schroniska to oczywiście biorę w nich udział.Jest mi bardzo, bardzo szkoda zwierząt. Jak lecą jakieś filmy np. ,, Lessi wróć " to zaraz płaczę.




Zwierzaki nas kochają, są naszymi przyjaciółmi a my ich tak traktujemy.
Jak widzę psa, i widać że szuka swojego pana, to się nie zastanawiam czy mnie może ugryźć tylko podchodzę.




Bardzo lubię oglądać ,, Przygarnij mnie" jest to bardzo fajne, ponieważ przez ten program, możemy zobaczyć, ze pies ze schroniska też uszczęśliwia. Nie kupujmy tylko PRZYGARNIAJMY!



Tych co skrzywdzili zwierzęta, powinno tak samo ukarać jak robili to co oni robili zwierzętom !!




One czekają na dom !!!

 Piszcie co uważacie na ten temat :)


A tutaj macie mój starszy post w którym pisałam o moich zwierzątkach domowych :)








18 komentarzy:

  1. Smutny, ale świetny post! Tyle zwierząt potrzebuje domu, że aż strach myśleć :(
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post :))
    Ja też jestem za tym, że lepiej adoptować zwierzę z schroniska, które zostałe pokrzywdzone i potrzebuje miłości niż kupować na jakiś targach czy sklepach. Kupuje się rzeczy.

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ! ludzie to potwory nie wiem jak mozna tak zostawić zwierzaczka na pewną smierć wyżucając go gdzies do lasu czy gdzie kolwiek. Jedne jest pewne czlowiek, który zle traktuje zwierzęta na pewno nie jest dobrym czlowiekiem.

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja próbuję właśnie kumplowi wyperswadować kupno psa... niech sobie lepiej przygarnie zioma

    OdpowiedzUsuń
  5. kochane słodkie psinki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama przygarnęłam psa, który został wyrzucony... nie wiem, jak można skrzywdzić zwierzęta. Uważam, że powinne być zaostrzone kary dla takich zwyrodnialców. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze te tematy mnie poruszają i wzruszają, moze to dziwne ale bardzo często wiecej współczucia żywię do tych biednych zwierzat niż niektórych ludzi... Są bezbronne i niewinne, popieram wszelkie adopcje!
    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post ja sama jestem wolontariuszką w schronisku
    obserwuję i liczę na uczciwy rewanż !!
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią przygarnęłabym jeszcze jednego pieska, tym razem ze schroniska:(
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham zwierzęta i nie rozumiem jak można najpierw przygarnąć zwierzaka, a potem się go pozbyć:/ bądźmy odpowiedzialni za to co oswoimy..

    zapraszam Cie do mnie na konkurs do wygrania dowolna rzecz ze znu.com:)
    może coś Ci się spodoba:)
    miłego dnia!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze powiedziane, uratowane zwierzaki są bardziej wdzieczne i przymilne, a wiem to z autopsji, ponieważ moje kochane czwronogi zostały przygarnięte z ulicy.
    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie:
    sayhellotonatt.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze przemyślany post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciała bardzo jakiegoś zwierzaka ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.