wtorek, 25 sierpnia 2015

Prezenty urodzinowe

Hejka wszystkim ;)

Miałam 18 sierpnia urodziny.
I robiłam małe przyjecie do rodziny.





Ogólnie to bardziej dostawałam pieniądze, niż jakieś rzeczy.
Ale parę drobiazgów dostałam ;)

Jszcze tydzień przed moimi urodzinami dostałam prezent od przyjaciółki Weroniki.
I była to ,, Książka bez sensu" i bluzka. Bardzo lubię tą książkę. Na zły humor jest genialna. (będzie osobny post z tą książką). Bluzka jest bardzo delikatna w dotyku. Lubie w niej chodzić bo jest wygodna.




W jednym prezencie dostałam piórnik i bransoletkę.
Piórnik jest gumowy. Jest dość pojemny. A poza tym jest mojego ulubionego koloru.
Bransoletka jest delikatna. Bardzo mi się podoba ;)




Kolejną rzeczą jest bluzka. Jest bardzo kolorowa.. I przez to mi się podoba ( nie mam zbyt dużo kolorów w szafie ). Ma dość duże wycięcia po bokach.




Dostałam też bon z Camaieu. Bardzo spodobał mi się ten prezent. Ogólnie to jest to świetna rzecz na urodziny.


                                      

Nie obyło się bez słodkości. Bardzo lubię toffifee. Jest bardzo smaczne ;)



Ostatnią moją rzeczą jest wieszak na biżuterię. Jest bardzo praktyczny, bo przynajmniej nie muszę szukać kolczyków, pierścionków czy bransoletek. Na razie jeszcze nie ma tam wszystkich rzeczy ale za niedługo będę robiła porządki więc jeszcze więcej rzeczy tam poukładam.

























I to na tyle ;)
Mam nadzieję że wam się post spodobał ;)
Do następnego ;**


7 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi sie ten stojak na bizu jest mega słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza koszulka jest piękna :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga koszula jest śliczna ! Piękne kolory :) !

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty, ta bransoletka jest urocza ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulki i stojak na biżuterię super!!:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw do biżuterii jest nieziemski :o

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam małe pytanko co do bonu urodzinowego pd Camaieu :) ile jest na tej karcie podarunkowej ?

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.