piątek, 21 sierpnia 2015

Prowadzenie bloga

Ogólnie to już miałam swojego bloga około rok temu i był o paznokciach. Ale go usunęłam.

Dlaczego bloguję?

Bloguję ponieważ mi się to podoba. Lubię przesyłać swoje opinie innym. Pierwsze to chciałam z moją przyjaciółką Weroniką założyć kanał na You Tube. Ale nam to jakoś nie wychodziło. Więc zaczęliśmy pisać blogi. Ja mam swój i ona ma swój.

Od zawsze podobało mi się blogowanie. Lubiłam czytać jakieś artykuły.
Blogowanie jest też dość trudne. Bo nie każdy się na to nadaję. Trzeba umieć ciekawie pisać i dodawać ładne zdjęcia. Po drugie nie wolno od kogoś kopiować. Rozumiem jeśli ktoś przeczytał jakiś artykuł i mu się spodobał to może napisać podobny a nie że słowo w słowo skopiować.

Na pewno trzeba też dbać. Dodawać posty. Bo jeżeli zaniedbasz to nie będziesz mieć czytelników.

Jeśli chcesz założyć bloga, to go załóż. Przynajmniej spróbuj. A jeżeli nic z tego nie będzie to przynajmniej nie będziesz żałować że nigdy nie spróbowałeś.

Mam nadzieje i ze mój blog jest ciekawy. Napiszcie co uważacie. Możę wprowadzę małe zmiany z czasem ;)

Pozdrawiam i do następnego ;)

Jeszcze jedno ;)
Mam tu zdjęcia z poprzedniej sesji których tu jeszcze nie zamieszczałam :)

















A jak wam się podoba nowy wygląd bloga?
Piszcie co o nim sądzicie ;)

10 komentarzy:

  1. Miły dla oka nowy wygląd ;), bardzo funkcjonalny.
    P.S. Śliczna czerwona sukienka!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona sukienka <3
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos and post!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz absolutną racje z blogowaniem. Ja próbuję już nie pierwszy raz. Niby pojęcie mam, ale jak będzie w końcu, nie wiem :) pozdrawiam
    patiod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecie zdjęcie boskie :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że osoby które nie spróbują blogować to faktycznie będą zawsze zastanawiać się a co by było gdyby :) Masz cudownego bloga i nigdy nie wiedziałam że najpierw chciałaś nagrywać na YT :D A no i cudowne zdjęcia <333


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej warto spróbować założyć bloga, bo lepiej żałować, że nie wyszło, niż żałować, że się nie spróbowało.
    Świetne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.