środa, 5 sierpnia 2015

Samolot: strach przed lotem?

Cześć chce wam opowiedzieć,  niektórym pomoc ponieważ niektórzy boją się latać.



Ogólnie jak 1 raz leciałam to oczywiście się cykałam. Myślałam że coś się stanie lub wogóle nie wylecimy.  Ale trzeba było się wziąć w garść.  Jak się spakowałam i dałam torbę do auta.  To poczułam że mnie strasznie brzuch boli.  Napewno z stresu, lęku. Usiadłam do auta i czekałam na moją mamę i brata.  Mój brat nas musiał zawieść do Katowic na lotnisko. Jechaliśmy około godziny.  Jak dojechaliśmy wziełam swoją walizkę i poszłam do środka. Moja mama jeszcze poszła do wc.  Zostałam z moim bratem. Poszłam z nim oddać bagaż i czekaliśmy na mamę.  Jak już mama przyszła poszliśmy na odprawę.  Jak już przeszliśmy to było takie dziwne uczucie że już się nie wycofie. Przeszliśmy spokojnie na okno widokowe, ponieważ zostało nam dużo czasu do lotu.  Siedzieliśmy i patrzylismy na stojące samoloty. Jak już przeszliśmy przez bramki to staliśmy w takim korytarzu na dalszą odprawę.  Musiała sprawdzić czy nie mamy fałszywych dokumentów. Jak to przeszliśmy to już tylko na pokład samolotu. Miałam taki stres, moja mama z resztą też. Usiedlismy w samolocie. Siedziałam na środku.  Moja mama siedziała koło przejścia, a jakiś starszy pan przy oknie.  Czekaliśmy z 5 minut aż wszyscy będą na pokładzie. I nadszedł czas startu. Wyjechaliśmy na taki duży pas i ruszyliśmy.  To było takie dziwne uczucie. Za razem strach ale też satysfakcję z tego że już lecę. Potem juz było tylko lepiej. Lot był spokojny. Czytałam książkę i nawet zapomniałam że lecę. Jak wylądowalismy to była taka szczęśliwa.  Udało mi się przetrwać lot bez problemu. 





Ostatnio czytałam artykuł że coraz więcej ludzi wybiera samoloty niż jazdę autem. Nie wiem jak inni ale ja też że tak powiem przeżuciłam się na samolot. Jest o wiele wygodniej, a przede wszystkim szybciej!!! 




Niektórych bardzo boją się latać.  Szczerze nie rozumiem ich nawet nie spróbowali latać a już uważają że coś się stanie. Chyba że przeżyli coś bardzo strasznego. Ale moim zdaniem trzeba się przełamać i spróbować czegoś co się jesze nie przeżyło. 





Piszę w komentarzach swoje opinie :)
Z chęcią przeczytam co wy o tym uważacie.


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie leciałam samolotem, ale mam nadzieję że to się zmienia
    Dziękuję za rade, bo sama mam czasem takie obawy.
    Super blog i zostaję na dłużę ;*
    zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja leciałam samolotem raz i bardzo mi się podobało, w ogóle się nie bałam :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nigdy nie leciałam, ale kiedyś chciałabym... :)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja leciałam tylko raz i całą podróż przespałam, eh, tyle emocji ;p
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierwszy raz bedę lecieć w październiku, nie moge sie doczekać :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie leciałam, ale zawsze chciałam i mam nadzieję ,że kiedyś będę miała okazję :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.