sobota, 29 sierpnia 2015

The End Holidays

Wakacje niestety się kończą. Czas zacząć szkole. I znów będzie nauka, nauka i nauka. Jeszcze jestem w 3 gimnazjum. Będą testy... Nauczyciele nas będą stresować, żebyśmy się uczyli. Nienawidzę czegoś takiego. Jedynym plusem będzie to że spotkam swoją klasę. Bardzo się stęskniłam za nimi. Za niektórymi nauczycielami też ;)

Jeszcze pamiętam jak dopiero zaczęłam chodzić do 1 gimnazjum a tu już 3 klasa. Po prostu w to nie wierzę. Czas płynie strasznie szybko.


Z jednej strony sie ciesze że już mam za sobą to wszystko ale z drugiej chciałam by sie cofnąć do podstawówki. I na pewno bym coś pozmieniała.
A z drugiej znów przechodzić podstawówkę. To jest takie dziwne ..
Lubię wspominać stare dobre czasy. Te wszystkie gry, oczywiście połowę wymyślało się. Jak ktos się skaleczył to nawet plaster był nie potrzebny. Siniaki były codziennie.


W tym roku muszę się ostro za naukę ( na pewno wiele raz tak planowaliście, a potem nic z tego nie wychodziło). Już tam o pasku na świadectwie nie mówię ale przynajmniej średnia powyżej 4.0. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Książki juz prawie mam kupione. Jeszcze tam jakieś podręczniki. Ale to w wtorek po rozpoczęciu sie kupi. Tak, tak na ostatni moment XD

Już niestety nie będzie szwędania sie do późna.
Chodzenia do kogoś spać.
Wychodzić na cały dzień.
Spać do 12.00 lub akurat na obiad.

Teraz będzie wstawanie o 6.00
Robić szybko zadania przed lekcjami.
Uczyć się grupowo bo sie zapomniało nauczyć na kartkówkę czy sprawdzian.

Dla jednych szkoła jest super dla niektórych nie. Ja należe do tych co niezbyt lubą szkołe. xD
No to szkoło nadchodzimy ;)

                                 Takie letnie zdjęcia na koniec wakacji ;)


20 komentarzy:

  1. Hehe ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy, szkoła meczy mnie ale jest to fajna odzkocznia od tych leniwych dni wakacji ;)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie uwielbiam szkołę, uwielbiam się uczyć, a zwłaszcza biologii :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najgorzej się nie chce wstawać rano xD
    Bardzo fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest aż tak źle w 3 gimnazjum, spokojnie :)
    śliczne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz niestety do szkoly chodze 2 tygodnie... ale tobie zycze powodzenia! xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. Życzę powodzenia w 3 gimnazjum. U mnie nie było tak źle, nauczyciele tylko spieszyli się z materiałem aby się wyrobić przed egzaminem. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, tak bardzo nie chce szkoły :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli chodzi o gimnazjum to chyba najlepiej wspominam właśnie 3 klasę :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem z tych co nie lubią szkoły :D
    + współczuję testów, ja na szczęście mam je już za sobą!
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. do matury stres a potem na studiach luzik. chyba ze wybierzesz medycyne XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i zdjęcia:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) +może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia:) Może wspólna obserwacja? http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety koniec z chodzeniem do kogoś spać .... Jakie to przykre...No ale może ten rok szkolny będzie jeszcze lepszy :)
    Ja też jestem w 3 gimnazjum :)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie mogę wstać rano xD
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.