sobota, 1 sierpnia 2015

Ulubiony sklep : Primark

   Hejka wszystkim. Dzisiaj napisze o moich rzeczach z Primarku, które kupiłam jak byłam na wakacjach w Niemczech.
   Jeśli dobrze się orientuje Primark też jest koło Warszawy.
   Chciałam wam pokazać jakie rzeczy tam kupiłam. ;)))

  • Nr.1 

 Jest to portfel. Jak go zobaczyłam od razu mi się spodobał bo po 1 jest dość mały i jest też używany jako kopertówka ponieważ  ma mały pasek, który również  idzie odpiąć. Jest koloru żółtego, który kojarzy mi się z latem.

  • Nr 2

Jest to pierścionek w kształcie stokrotki. Bardzo ładnie wygląda na palcu, ponieważ jest dość duży. Pasuje do delikatnych rzeczy (stokroteczka kojarzy mi się z delikatnością). Lubie go nosić z białą sukienką lub czarną.



  • Nr 3

 Następną rzeczą jest torba do szkoły lub tez i nie.  Teraz akurat są wakacje więc nie będę w niej nosić książki ale jak będzie szkoła to zapewnię tak. Jest bardzo wygodna. Pasuję prawie do wszystkiego. Noszę ją najczęściej do dżinsów, jakieś delikatniej bluzki( najczęściej jest to biała bluzka z napisami ) i kurtka dżinsowa.


  • Nr 4

Jest to pomadka Blackcurrant LIP BALM. Pachnie wanilią. Jest nawilżająca. Bardzo ją lubię ponieważ mam często wysuszone usta. Jest mała więc zmieści się wszędzie.




  • Nr 5

Jest to bluzka z napisem What the funk. Jest ona dość długa więc zakładam do niej leginsy. Jest koloru jasno różowego. Jest bez rękawków więc jak jest ciepło jest idealna :)




  • Nr 6

 Także to jest bluzka z napisem Exscuseme I'm a V.I.P. Ubieram ją najczęściej do dżinsów. Jest czarna więc na upały się niezbyt nadaje. W lato bardziej lubie jasne kolory. Ale jak jest pogoda taka sobie to ją ubieram.




  • Nr 7


Są to spodenki. Ogólnie one są do spania ale są tak wygodne że jak się obudze to się nie przebieram tylko dale w nich chodzę. Materiał mają dresowy. Również mają różową kokardkę która bardzo ładnie wygląda.

  • Nr 8

Jest to bluzka do spania. Skompletowałam ją ze spodenkami. Też jest bardzo wygodna. Jest rozmiar za duża (uwielbiam takie ^^). Jest tam myszki Mickey. Bardzo lubię jak mam na sobie coś z Disneya ;).


I to jest już koniec moich rzeczy z Primarka.
Bardzo lubię chodzić do tego sklepu ponieważ rzeczy naprawdę są okej i ceny również.

To do zobaczenia . :)))



3 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. No hej nominuje Cie do Liebster Blog Award :)
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka! :D
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.