piątek, 11 września 2015

Haul kosmetyczny

Cześć wszystkim !!
Robiłam małe zakupy kosmetyczne. I stwierdziłam ze wam napisze co kupiłam.




Zapraszam do czytania i komentowania ;)


Moim pierwszym kosmetykiem jest podkład Meybelline. Jest on trochę jaśniejszy niż moja skóra. Specjalnie taki wybrałam, ponieważ w zimie mi na pewno zniknie  mi opalenizn z twarzy. Podkład bardzo fajnie kryje. Jest dla mnie idealny. Na opakowaniu jest podany kolor jaki jest, ale Pani w sklepie mi powiedziała że wychodzi jaśniejszy.




Następie kupiłam puder z Manhattam. Już go kiedyś miałam i jest bardzo fajny. Zakrywa niedoskonałości. Nie schodzi  szybko. Starcza mi około na miesiąc. Bardziej używam pudru niż podkładu. Kolor mam akurat w sam raz nie za ciemny nie za jasny.




Potem postanowiłam kupić piling do twarzy. Jest to maseczka, piling i żel myjący. Pierwszy raz go mam i jak na razie 2 razy nim robiłam. Robię nim 2 razy w tygodniu. Nie wysusza skóry. Miałam kiedyś z Garniera to strasznie mi twarz wysuszał
.


Moją ostatnią rzeczą jest mleczko do czyszenia twarzy. Bardzo nawilża. Wzięłam go ponieważ jest do łagodnej skóry. Jak myje oczy to nie podrażnia. Ma miły zapach.




I to dzisiaj na wszystko. Mam nadzieję że wam się spodobało. Może więcej bede robić takich Hauli kosmetycznych.
Zapraszam tez do mojego 2 bloga, prowadzę go z moją przyjaciółką;)
http://wszystkoinic17.blogspot.com

 Do następnego ;**




poniedziałek, 7 września 2015

Szkoła...

Hej kochani.
Już niestety zaczęła się szkoła.. no i na pewno każdy sobie postanowił że się będzie uczył. Ja tez sobie to postanowiłam. Ja już mam ostatnią klasie gimnazjum i na pewno nauka się mi przyda bo testy...

Moja klasa ogólnie jest spoko. Jest nas 29. Ale 2 chłopaków ma nauczanie domowe. Więc w klasie jest nas 27. Dziewczyn jest  więcej. Już nie pamiętam ile, ale chyba o 3 dziewczynę więcej. Jesteśmy zgraną klasą. Kłócić czasami się kłócimy. Mamy zajebistą wychowawczynie. Uczy nas polskiego i historii. Nie jest wymagająca ale oczywiście kartkówki i pytania są. Jak się zbliża sprawdzian daje nam takie przygotowanie co może być na sprawdzianie. Sprawdziany nie są za trudne. Ogólnie to do nas doszedł 1 chłopak który nie przeszedł. Ale jest spoko. W 1 klasie gimnazjum było nas 36 czy 35 już nie pamiętam. Zawsze brakowało ławek. Ale do drugiej klasy nie przeszło dużo osób. I doszły tez do nas 2 osoby. 3 klasie dopiero zaczynam więc zobaczymy pod koniec jaka klasą byliśmy.

Nauczyciele teraz wydają się spoko. Już nas każdy zna. Najbardziej lubię zajęcia z naszą wychowawczynią i zajęcia techniczne. Nienawidzę matematyki i fizyki. Nie wiem czemu ale te przedmioty mi jakoś nie spasowały. Bardziej wole polski i historię.

Najlepsze jest to że nam zakazali korzystania z telefonów komórkowych na przerwie. Trochę tego nie rozumiem. Bo i tak zdarzają się osoby które je mają w ręku. No ale nowa dyrektorka, to i nowe zasady. Na szczęście tylko rok i potem do technikum ;) Tak do końca to jeszcze nie wiem gdzie pójdę. Ale będę w najbliższym czasie oglądała jakie szkoły są w okolicy


 
Mój snap - Dubdus44

czwartek, 3 września 2015

Moje pazurki ;)

Hejka ;)
Dzisiaj taki post nietypowy.
Ponieważ miałam 2 razy robione paznokci żelowe i chciałam się z wami podzielić opinią.
Ja miałam przedłużane paznokcie ( nie umiem zapuścić swoich długich, a jak już zapuszczę to zaraz mi się złamie).

Bardzo dużo pytań sobie zadawałam czy potem będą mi się niszczyć paznokcie? Czy klej na tipsy nie jest szkodliwy ?
Ale się zdecydowałam i zrobiłam. Jestem teraz bardzo, bardzo zadowolona z paznokci. Wyglądają bosko.

Oczywiście z mamą zdecydowałam ze na początek zrobię sobie takie delikatne paznokcie i nie za długie.Kształt migdałek ( nie przepadam z kwadratowymi). Po raz pierwszy robiłam w salonie paznokcie i nie wiedziałam jak to będzie wyglądać. Byłam oczywiście z Werą. Ale było bardzo fajnie. Ta pani co mi je robiła była bardzo miła. Rozmawialiśmy z nia na luzie. Oczywiście wzorek sama namalowała . Ja nie wiedziałam jaki wzorek więc wymyśliła mi i bardzo mi się spodobał. Te paznokcie robiłam 7 lipca. Miałam 4 tygodniowy odrost. Była bardzo długie. Zanim umówiłam się na następną wizytę to mi 1 paznokieć odleciał...







15 sierpnia poszłam z Weroniką ( ona tym razem też robiła paznokcie). Postanowiłam zrobić jakieś kolorowe. Pierwsze nie wiedziałam jaki kolor i wzorek. Pooglądałam zdjęcia różnych zrobionych paznokci i już wiedziałam co chce. Oczywiście kształt migdałka. Teraz juz nie ma przedłużanych paznokci tylko na swoich( oprócz środkowego palca, złamał mi się ;< ) Ale tego nie widać. Myślałam tez nad matowymi paznokciami, ale ta pani mi odradziła, ponieważ ten efekt działa przez tydzień lub krócej.





Przez pierwszy tydzień szkoły jeszcze je bedę mieć potem już niestety nie robię dopiero jak będą święta. ( na w-f nie będę dobrze się czuła w tych paznokciach) Paznokcie też muszą odpocząć. Spróbuję oczywiście je zapuścić trochę.

Co sądzicie o moich paznokciach?
Które były lepsze?

I jeszcze jedno prowadzę bloga wraz z Weroniką :)
http://wszystkoinic17.blogspot.com/?m=1

Pozdrawiam i do następnego ;*


© Agata | WS.