czwartek, 3 września 2015

Moje pazurki ;)

Hejka ;)
Dzisiaj taki post nietypowy.
Ponieważ miałam 2 razy robione paznokci żelowe i chciałam się z wami podzielić opinią.
Ja miałam przedłużane paznokcie ( nie umiem zapuścić swoich długich, a jak już zapuszczę to zaraz mi się złamie).

Bardzo dużo pytań sobie zadawałam czy potem będą mi się niszczyć paznokcie? Czy klej na tipsy nie jest szkodliwy ?
Ale się zdecydowałam i zrobiłam. Jestem teraz bardzo, bardzo zadowolona z paznokci. Wyglądają bosko.

Oczywiście z mamą zdecydowałam ze na początek zrobię sobie takie delikatne paznokcie i nie za długie.Kształt migdałek ( nie przepadam z kwadratowymi). Po raz pierwszy robiłam w salonie paznokcie i nie wiedziałam jak to będzie wyglądać. Byłam oczywiście z Werą. Ale było bardzo fajnie. Ta pani co mi je robiła była bardzo miła. Rozmawialiśmy z nia na luzie. Oczywiście wzorek sama namalowała . Ja nie wiedziałam jaki wzorek więc wymyśliła mi i bardzo mi się spodobał. Te paznokcie robiłam 7 lipca. Miałam 4 tygodniowy odrost. Była bardzo długie. Zanim umówiłam się na następną wizytę to mi 1 paznokieć odleciał...







15 sierpnia poszłam z Weroniką ( ona tym razem też robiła paznokcie). Postanowiłam zrobić jakieś kolorowe. Pierwsze nie wiedziałam jaki kolor i wzorek. Pooglądałam zdjęcia różnych zrobionych paznokci i już wiedziałam co chce. Oczywiście kształt migdałka. Teraz juz nie ma przedłużanych paznokci tylko na swoich( oprócz środkowego palca, złamał mi się ;< ) Ale tego nie widać. Myślałam tez nad matowymi paznokciami, ale ta pani mi odradziła, ponieważ ten efekt działa przez tydzień lub krócej.





Przez pierwszy tydzień szkoły jeszcze je bedę mieć potem już niestety nie robię dopiero jak będą święta. ( na w-f nie będę dobrze się czuła w tych paznokciach) Paznokcie też muszą odpocząć. Spróbuję oczywiście je zapuścić trochę.

Co sądzicie o moich paznokciach?
Które były lepsze?

I jeszcze jedno prowadzę bloga wraz z Weroniką :)
http://wszystkoinic17.blogspot.com/?m=1

Pozdrawiam i do następnego ;*


14 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdobienie :)

    Kochana poklikasz w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie :) !

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są,bardziej podobają mi się te drugie :))
    Też miałam ochotę sobie zrobić żelowe na wakacjach,ale kiedy zobaczyłam paznokcie jednej dziewczyny po ściagnięciu lakieru,zwątpiłam..;)
    Obserwuję!
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się wzór pierwszy
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne *.*
    Te pierwsze mnie urzekły
    Obs za obs?
    Zacznij i daj znać u mnie
    http://kinaaa99.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 paznokcie , najlepsze , kocham kolory NUDE.
    Jeśli spodoba Ci się mój blog -zaobserwuj .
    Mogłabyś też poklikaćw linki w ostatnim poście , będę bardzo wdzięczna ..
    GLAMFACE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ;)
    Pozdrawiam ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialabym taki tatuaz sobie zrobic :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny zlepek zdjęć :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ladne te paznokcie!! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.