czwartek, 25 lutego 2016

Anoreksja i bulimia...

Cześć w dzisiejszym poście chce wam opowiedzieć co sądzę o anoreksji i bulimii. Mam nadzieję że takie typu posty wam się podobają :)

To może pierwsze o anoreksji. Oczywiście każda dziewczyna musi przejść ten okres związany z dorastaniem, no i wtedy nasze ciało oczywiście przechodzi tak jak by metamorfozę. Możemy nabierać na wadzę i nasze biodra się poszerzają. I wtedy nie które dziewczyny uważają że grubną. Oczywiście każdy mieć może jakieś wymagania do siebie że na przykład dbać o linie czy po prostu odżywiać się zdrowo. Ale żeby się odchudzać tak żeby nic nie jeść to przesada. Też to na pewno zależy od otoczenia. Jeżeli ktoś kogoś wyzywa że jest gruba lub gruby to ta osoba może podjąć niewłaściwe kroki. Może na przymus się odchudzać. Jeżeli chcemy być tak jakby Fit to są od tego siłownie czy nawet w domu jakieś ćwiczenia porobić. Mniej jeść słodyczy czy tłustych rzeczy. Postanowić sobie że przez tydzień nie będę jeść słodyczy. Jakoś się zdeterminować.
2 temat to bulimia. Jest to tak samo straszna choroba jak anoreksja, są bardzo powiązane że sobą. Oczywiście to jest moje zdanie na temat tych chorób, każdy może mieć inne. Ale ja uważam że anoreksja i bulimia że to są powiązane choroby.










9 komentarzy:

  1. U nas w szkole ciągle się mówi i tym problemie...

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest bardzo ładnie napisany, a co najważniejsze jest przydatny !
    Sama o mały krok nie wpadłam w anoreksję, na szczęście w ostatniej chwili zareagowali rodzice i znajomi.

    Emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole mówili właśnie o tych chorobach.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anoreksja oraz bulimia są okropnymi chorobami :(
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam przypadki ,które prawie doprowadzily do śmierci, to straszne..

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i design bloga :)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby tak wiele się mówi o problemach z żywieniem, ale ja tak osobiście nie znam nikogo, kto by na to chorował. Może to tylko kwestia środowiska, ale tak się zastanawiam, czy Ty znasz przykładowo osobę chorą na anoreksję? Z ciekawości pytam:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.youtube.com/watch?v=tCfSkw6Lpc4 Zapraszam dopiero zaczynam z tym przygode więc prosze o wyrozumiałość :)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.