wtorek, 22 marca 2016

Haul zakupowy

Cześć z tej strony Żaneta i postanowiłam że napisze post  Haul Zakupowy. Aktualnie jestem w domu, ponieważ dopadła mnie grypa. Niektóre rzeczy kupiłam w tym miesiącu a niektóre w tamtym. Zapraszam !

1. Jest to sweter z Bershki jeszcze ani razu go nie miałam ubranego, ponieważ chciałam go zostawić na wiosnę. Jest miły w dotyku, nie prześwituje. Ma śliczny wzorek i jest w  delikatnych kolorach. 










2. Dżinsy kupiłam w Reserved. Od ceny na metce było dodatkowo - 50 zł. Więc bez zastanowienia je wzięłam. Długo szukałam takich długich spodni i z wysokim stanem.Jednego czego się obawiam że, mogą farbować w praniu. Są bardzo wygodne. Pasują praktycznie do wszystkiego. 





3. Następna rzeczą jest koszula, niedawno ją  dostałam. Jest z sklepu internetowego M&S Woman. Jest bardzo delikatna w dotyku. Pod koszulę ubieram bokserkę bo trochę prześwituje( na zdjęciu aż tak tego nie widać). Lubie w niej chodzić, jest bardzo wygodna.






4. Jest to sweter z C&A. Można go ubierać na 2 sposoby z paskiem lub bez. Sweter jest dość gruby, także zostawiłam go na wiosnę. Jest prążkowany w moje ulubione kolory na wiosnę. Z przodu jest trochę dłuższy niż z tyłu.





5. Następną rzeczą są spodnie z New Yorker'a. Były one przecenione o połowę ceny. Są to czarne spodnie. Są bardzo wygodne. Przypominają spodnie dresowe a jednak to są dżinsy.





6. Jest to narzutka z Bershki. Bardzo mi się spodobała, ponieważ ma futerko. Jest to najlepszy mój zakup w tym roku. Był jeszcze kolor beżowy, ale stwierdziłam że szary będzie lepiej wyglądał. Kiedyś mierzyłam taka kurtkę na zimę ale nie było rozmiarów i bardzo żałowałam. Na szczęście znalazłam tą narzutkę. Ma kieszenie w których jest futerko. Rękawy ma jak sweter i z tyłu tak samo. 







12 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta narzutka z Bershki, sama chętnie dumnie nosiłabym :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :D ten kożuszek boski *-*
    zapraszam do siebie :D http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta narzutka z Bershki :D
    Świetne zakupy!
    Pozdrawiam :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter i narzutka ciekawie się prezentują :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubrania, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy sweterek. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te spodnie z New York.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladne rzeczy! Wesolych swiat oraz mokrego dyngusa! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetnego bloga i lubię to jak piszesz :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.