środa, 2 marca 2016

Już po feriach

 Witam wszystkim na moim blogu. W dzisiejszym poście chce napisać o szkole, że już się ferie skończyły i o mojej ostatniej sesji z moimi przyjaciółkami.

Już 3 dni do szkoły chodzę i mam dość. Wiem że to dziwnie brzmi ale tak jest. Dzisiaj pisałam z 3 kartkówki i  1 sprawdzian. Po prostu już nie wyrabiam. W każdy dzień już coś jest. I jeszcze nas poganiają z materiałem bo za chwilę testy piszemy. Ale jakoś trzeba sobie dawać rady. 

Dla mnie tegoroczne ferie były udane. Tylko chyba w 2 dni siedziałam w domu bo była brzydka pogoda, a tak to się spotykałam z przyjaciółmi. Także ferie zaliczam do udanych. 
W ostatni dzień ferii umówiłam się z Weroniką ( w białej bluzie) i Magdą (w czarnej bluzie) na sesję zdjęciową ( zdjęcia z tej sesji na dole). Miała iść z nami też jeszcze jedna Weroniką ale w ten sam dzień napisała do mnie ze jednak nie może, więc poszliśmy w trzy. Pierwsze weszliśmy do lasu ale tam zdjęcia wychodziły dziwnie. Więc stwierdziliśmy ze pójdziemy na dróżkę leśną i tam zdjęcia były w miarę okej. Porobiliśmy tam dużo zdjęć, ale poszliśmy dalej w poszukiwaniu nowego miejsca. Znaleźliśmy niedaleko autostrady, w sumie to pod autostradą, tak gdzie zwierzęta mają przechodzić. Tam zdjęcia wychodziła najładniej. Niby było ciepło, ale po godzinie stania na dworze w swetrze to myślałam że zamarznę, ale opłacało się bo zdjęcia wyszły spoko. Tak więc na dzisiaj to wszystko, DO NASTĘPNEGO :)

Zapraszam na mojego instagrama
I na mojego snapchata: dubdus44





















7 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia! Emanują pozytywną energią !:))

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne długie włosy , ładnie by ci było jak byś miała całe blond. :*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetnę zdjecia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze że ja juz mam codzienne sprawdziany z głowy, jedynie co to sesja kilka dni się męczę i reszta dni wolnego :)
    Bardzo fajne Wam wyszły te zdjęcia :) Piękne masz włosy :)
    Może wspólna obserwacja ? Zacznij, jeśli jesteś na tak :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie są zdecydowanie za krótkie ;/ Super zdjęcia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS.